Direktlänk till inlägg 10 september 2009

tungt

Av Marie-Anne - 10 september 2009 14:13

Sitter ute på Ekoringen och gör min sista månad. Tyvärr så funkade detta inte riktigt som jag trodde det skulle göra. Det går att göra ekonomi på grönsaker men då måste alla vara på samma spår. Det är vi inte så nu ger jag upp och återgår till gården istället och lagar mina pajer, sköter djuren och åker runt och håller cirklar. Jag ska nu börja med en cirkel som heter Lador och låsbräken. Det hanbdlar om hur man söker pengar och det behöver jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie-Anne - 16 oktober 2011 11:07

Jag lyckas inte skriva här utompå söndagar. Det har inte hänt så mycket sedan sist, har varit ute och föreläst om rent, gott och rättvist ett par gånger. Varit i väg med min studieresa till Wasa. Ja sedan har jag fått ett uppdrag av LRF och länsstyre...

Av Marie-Anne - 25 september 2011 11:30

Söndag igen, mycket har hänt sedan jag skrev här sist. Djuren är borta nu, har sålt fåren och givit bort hönsen. Är nuförtiden mest ute och raggar jobb. Håller på med föreläsningar men även  lagar mat. pajerna  bakar jag och säljer bra av dessa. Se...

Av Marie-Anne - 31 januari 2010 11:16

Söndag och vilodag. Har skottat snö, tvättat, städat, ta<git i ved, matat djuren och mycket mer. Sitter nu framför datorn och ska göra lite arbete på den. ja så är det när det är söndag ...

Av Marie-Anne - 28 januari 2010 22:56

Ja det är verkligen länge sedan jag var på denna sida, men det har verkligen varit fullt upp och när jag någon gång har varit ledig så har jag inte orkat göra annat än slöa. Det som har varit mest aktuellt är skoter ...

Av Marie-Anne - 27 december 2009 18:13

Nu har Angelica och Renee vatit och ätit söndagsmiddag med mig och Rasmus, köttfärslimpa, så nu kan man slöa ytterligare.  TV lockar, eller rättare saft soffan lockar. Sova framför tv är också en höjdare om man ska slappa. Först en sväng på facebook ...

Presentation

Omröstning

Har du någon koll på vad som gäller för vattendirektivet?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards