Alla inlägg under november 2009

Av Marie-Anne - 17 november 2009 16:26

Ja, nu är det den brådaste tiden. Pajer på löpande band, tiden räcker inte riktigt till. Jag har även kurser i skoter, vatten och projekt, så stressen är total. Håller nu på med pajer som ska till Nordansmak men även pajer till matmarknaden i Kista. jag tror att till jul så blir man spyfärdig om någon nämner ordet paj. Västerbottenspajen går utmärkt, men även tacospajen. Nu fram till jul blir inriktningen västerbottenspaj.


Vad annat än paj, jo nu är all snö borta. Is än var man sätter fötterna, rejäl halkvarning.  imorgon så har jag skoterutbildning med två grupper ungdommar som ska snart visa upp sina färdigheter på skoter för mig. De får nog springa banan runt och leka skoter. Sedan mellan kurserna så blir det pajbakning.

Av Marie-Anne - 8 november 2009 13:00

Renes nya bil  

Av Marie-Anne - 7 november 2009 22:26

Varit till min far i Fredrika.

Här är lite bilder från resan

                          

Av Marie-Anne - 6 november 2009 16:10

Idag blir det inga foton, grått och dimma gör att bilderna blir för dåliga. Men idag har jag och pappa satt upp ljusslinga på bron och varit en snabbis till Bjurholm och hälsat på min morbror och faster.

Halkit och slirigt, bra att man vet det till imorgon när jag ska åter till Norrbotten. Först ska jag en sväng förbi Granö och sedan får vi se om jag hinner in i Båtvik innan det blir för sent med ett besök. Det är så mycket man skulle vilja hinna med när man åker till Västerbotten, men tyvärr så går tiden alldeles för fort. men, men jag har fler föreläsningar framför mig i detta län.

Av Marie-Anne - 5 november 2009 22:17

Är hos min pappa i Fredrika. Det snöar och är 2,3 grader kallt. min pappa har idag varit och  tagit sprutan mot svininfluensan. Får se om han får några biverkningar. Imorgon ska jag ut och fota bilder här. det är jättevackert med öppet vatten ännu i sjön. ja ni får se på bilderna jag lägger in.

Presentation

Omröstning

Har du någon koll på vad som gäller för vattendirektivet?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards