Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Marie-Anne - 14 juni 2009 22:25

Ja det är sant. Det är länge sedan jag skrev här och det finns orsaker. Håller nästan på att arbeta ihjäl mig.

Det som är viktigaste just nu är att få in så många svar på remissen förslaget på vattendirektivet. Åker runt i hela Norrbotten och träffar massor av människor som skriver. Förresten man får även massor av tips. Bland annat en merzedes benz tillsalu i Kalix. Kan användas till försäljning. Sidan av den går att vika ned. Annat tips är en volvo amazon 68 års modell i Jänkisjärvi. Mycket fin.

Ja mycket får man vara med om. Annat som händer är att i morgon börjar jag ett extra jobb, arbetsledare på Ekoringen i Luleå. Ska få igång grönsaksodlingen och försäljning av produkter. Leda och fördela arbetet. Annat jag gör är att jag lagar mat och levererar till Morjärv. När jag skriver detta så förstår jag att tiden inte räcker till, för jag har sker att göra hemma med fåren, hönorna, katterna, odlingarna m.m

Presentation

Omröstning

Har du någon koll på vad som gäller för vattendirektivet?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards