Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Marie-Anne - 7 februari 2009 17:28

Ikväll smäller det.... Nu drar karusellen igång och jag ska försöka hålla mig vaken tills det är över. Dottern köpte mig en bibel, var visst ett måste enligt henne. Men jag vet att jag somnar om jag börjar läsa den....

Jag tror jag hejar på Jonathan Fagerlund - om det är den jag tror det är.

Vem hejar ni på?


Av Marie-Anne - 7 februari 2009 17:21

Här hemma har det kokats palt idag. En stor del av min dag går åt till matlagning. Idag kom äldsta dottern på besök - med 2 barn = barnbarn till mig, en man = svärsonen och en hund - en schäffer vid namn Brolle.

Så paltkokning blev min uppgift med dotterns hjälp:) Nästan iallafall... Hon tog fram potatisskalen och sedan började hon skruva fast beslag på lådor. Så hjälp med maten vet jag inte om det blev. Men lådorna blev klara :)


Samtidigt som vi kokade palt fick jag kurs i att blogga och nu har jag en egen Blogg.



Av Marie-Anne - 7 februari 2009 17:15

Hemma på vår gård - där står en gammal audi gånger två....

Men dom hör inte till mina favoriter. Trevligare är att det finns 15 tackor och en bagge vid namn Emil samt ett tjugotal höns. Det bor även en kissemiss vid namn kissemiss som är en Brittisk korthårig katt. Här finns också en tonårsgrabb och en man, säger inge mer om dom....

På sommaren så trängs blommorna här hemma då trädgård är en stor passion jag har.





Av Marie-Anne - 7 februari 2009 17:14

Hej på er och välkomna till min blogg.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du någon koll på vad som gäller för vattendirektivet?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards