Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Marie-Anne - 16 februari 2009 17:14

 Idag är jag på Medlefors folkhögskola i Skellefteå. Är här med barn och utbildningsnämnden  från Luleå och samtalar om framtidens politik gällande skolorna i Luleå kommun. Intressant. Att vara politiker är kul och man kan verkligen ibland vara med  och påverka. Inte alltid vid beslutstagandet, eftersom socialdemokraterna är styrande.

Jag tillhör minoriteterna i Luleå kommun. Centerpartiet är min partiorganisation.

Jag kan påverka före besluten. Det som är svårt är att finna de bästa argumenten som alla kan ställa sig bakom, det går inte alltid min väg, men även små framgångar är viktiga.

Sedan så har vi alla våra specialområden. Mina är maten, företagande och naturen.


En liten hemlis... jag har fått ett erbjudande om ett jobb, de ska jag skriva mer om senare.


Nej nu ska jag iväg och äta god middag här på skolan, de har alltid jättegod mat. Medlefors är det bästa med Skellefteå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du någon koll på vad som gäller för vattendirektivet?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards